بررسی رابطه بین اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان و دانشجویان
بررسی رابطه بین اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان و دانشجویان
بررسی رابطه بین اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان و دانشجویان
فرمت: doc قابل ویرایش
تعداد صفحات:47
چکیده :
موضوع تحقیق این رساله بررسی رابطة اضطراب با نحوة عملکرد محصلین در امتحان میباشد. در بخش نظری روند کار این بود که ابتدا به تعریف و مسایل کلی در ارتباط با اضطراب امتحان و درمان آن با تکیه بر دیدگاه شناختی پرداختیم و در ارتباط با اضطراب بعنوان یک حالت و خصیصة ثابت بحث شد.
روشی که این تحقیق بدان متکی است روش کتابخانهای است. در نهایت آنچه را که بر اساس ابزارهای تحقیق دریافتیم این است که : بین سطح اضطراب و نحوة عملکرد دانشجویان و دانشآموزان رابطة معنیدار معکوس وجود دارد.
سطح اضطراب دانشآموزان و دانشجویان ضعیف بیشتر از دانشآموزان قوی است.
فهرست مطالب
تدیر و تشکر
چکیده
مقدمه
پیشینة تحقیق
فصل اول
طرح و تعریف مشکل
زمینه مشکل
هدف تحقیق
تعریف اصطلاحات